Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "İplik, Fatma Nur" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Çalışanların örgütsel destek algılarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisinde örgütsel özdeşleşmenin rolü
    (2014) İplik, Esengül; İplik, Fatma Nur; Efeoğlu, İ. Efe
    Bu araştırmanın amacı; çalışanların örgütsel desteğe ilişkin algıları ile örgüte ve bireye yönelik vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkiyi ve bu ilişkide örgütsel özdeşleşmenin aracılık rolünü tespit etmektir. Bu amaç doğrultusunda Adana ilinde faaliyet gösteren özel bir hastanenin çalışanlarına, literatürde yer alan örgütsel destek, örgütsel özdeşleşme ve örgütsel vatandaşlık davranışına ilişkin ölçekler uygulanmıştır. Üst yönetim aracılığıyla gerçekleştirilen alan araştırması sonucunda, hastane çalışanlarının örgütsel destek algıları ile örgütsel vatandaşlık davranışının her iki boyutu arasında olumlu bir ilişki bulunduğu ve bu ilişkide örgütsel özdeşleşmenin aracılık rolünün olduğu tespit edilmiştir. Bu bağlamda, çalışanların örgütsel desteğe ilişkin olumlu yöndeki algıları arttıkça, örgüte ve bireye yönelik vatandaşlık davranışlarını sergileme niyetleri de artmaktadır.
  • [ X ]
    Öğe
    STRATEGIC INNOVATION: AN EMPIRICAL STUDY ON HOTEL FIRMS OPERATING IN ANTALYA REGION
    (2014) İplik, Fatma Nur; Topsakal, Yunus; Doğan, Oğuz
    Strategic innovation is an issue that is frequently debated by the recent studies. The contemporary organizations almost in all industries seek to increase their strategic innovation capabilities in order to possess a sustainable competitive advantage. Similarly, in the hospitality industry strategic innovation is an essential instrument of gaining competitive advantage in the marketplaces. In modern days of hospitality and tourism, satisfying consurmers with providing only accommodation and catering services is not sustainable since demand is becoming diversified and rivals are offering new services. Thus, strategic innovation may assist hotel firms in meeting new demand and expanding the range of services they offer. Therefore, the purposes of this paper are to measure the level of strategic innovation of hotel firms, and to reveal the obstacles to strategic innovation activities. The paper will also examine the importance of strategic innovation for hotel firms. To this end, a questionnaire was developed and employed to middle and top level executives of hotel firms operating in Antalya province. Results show that hotel firms primarily innovate to improve service quality and to satisfy guests. It was also found that the most important obstacle to innovation is cost of innovation activities.

| Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Balcalı Mahallesi, Güney Kampüs, 10. Sokak, No: 1U, Sarıçam, Adana, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim