Güllü, KenanÇelik, OnurGüllü, TuğçeBayram, Hamdi2025-01-062025-01-0620172148-2586https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/240181https://hdl.handle.net/20.500.14669/1015Hizmet sektöründe çalışan motivasyonunu artırmak için iç müşteri olarak çalışanların eğitim ve geliştirme programlarına katılımı oldukça önemlidir. Bu bağlamda, bu çalışma bankacılık sektöründe çalışanların eğitim ve geliştirme programlarını değerlendirmelerini ortaya koymakta veTürkiye'de, Kayseri'de bir banka şubesinde çalışanlara uygulanan elektronik anket ile toplanan birincil ve ikincil verilere dayanmaktadır. Verilerin istatistiki analizi çalışanların motivasyonlarının eğitim ve geliştirme programlarına katılma durumlarına ve sektördeki çalışma sürelerine bağlı olarak farklılıklar olduğunu göstermiştir. Çalışma çalışanların eğitim ve geliştirme programlarına katılmalarının hizmet sektöründe önemli olduğunu tespit etmiştir.Sonuçlar literatür ile uyumlu çıkmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessA RESEARCH ON INTERNAL MARKETING AND MOTIVATION: EMPLOYEE EVALUTION OF TRAINING AND DEVELOPMENT PROGRAMMES IN BANKING SECTORArticle17311622401815